jesh coaching

Jeshcoaching

Voor leidinggevende en ondernemers

Welke uitdagingen kom jij tegen op de werkvloer? 

BLACK BELT
LEAN

Coaching persoonlijk leiderschap

 

                                                                          Vanuit mijn kennis en ervaring als Black Belt Lean gaan we aan de slag met effectief en efficiënt werken. Als omgangskundige neem ik ook gedrag en communicatie mee omdat het een niet losstaat van het geheel. 

LEAN werken = effectief en efficiënt werken

Hoe kan ik mijn persoonlijke ontwikkeling en effectiviteit vergroten? Hoe bereik ik meer met minder moeite? Hoe haal ik het beste uit mezelf en medewerkers!

 “Doen waar je goed in bent en de juiste dingen doen”

Effectief werken wil zeggen dat je een goed beeld hebt van wat je wilt bereiken, een duidelijke ambitie of doel. Je werkt doelgericht als je daadwerkelijk activiteiten en taken uitvoert om je doel te realiseren.

Efficiënt werken wil zeggen dat je je doel bereikt met de minste (minimale) inspanning, middelen en tijd (lean werken).

De prioriteit ligt bij effectief werken om vervolgens te kijken hoe het zo efficiënt mogelijk kan!!

 

Uitdagingen op de werkvloer...

Sturen

Je voelt je onzeker over hoe je het veranderingsproces hebt ingericht, hoe je bij kunt sturen en hoe je jouw team mee kunt krijgen in de verandering.

Vertrouwen

Er is te weinig aandacht en vertrouwen in de medewerkers. Hoe kun je hun andere en/of vernieuwende ideeën een plek geven.

Verbinden

In de organisatie sta je tussen twee lagen in en weet je niet goed hoe je beide lagen kunt verbinden. Hoe beweeg jij je in dit spanningsveld?

Loslaten

Je vindt het spannend om de controle los te laten. Je eigen lat ligt hoog en om die reden heb je onvoldoende vertrouwen in je collega's

Sparringpartner

Je mist een competente, oprechte en objectieve sparringpartner waarmee je over jouw uitdagingen kunt sparren.

Perfectionisme

Je legt de lat zo hoog, dat je gaat twijfelen aan je eigen kennis en kunde. Geef ik wel het goede voorbeeld? Ben ik wel goed genoeg?

Keuzes maken

Het maken van duidelijke keuzes kost je veel tijd, moeite en energie. Hierdoor blijven zaken te lang liggen of onopgelost. 

Weerstand

Je krijgt te maken met weerstand in je team waardoor bepaalde processen stroperig verlopen en medewerkers afhaken.

In drie stappen aan de slag

KENNISMAKING

In een telefonische kennismakingsgesprek of video call bespreken we kort jouw hulpvraag en gaan we ervaren of er een klik is. 

EERSTE AFSPRAAK

We gaan in een eerste afspraak samen een plan van aanpak opstellen. Een aanpak op maat-inclusief concrete doelen en acties- op basis van jouw hulpvraag.

VERVOLGTRAJECT

Aan de slag met minimaal drie sessie voor het vervolgtraject. 

Scroll naar top